2012. jan. 31.

Gyorshír: ASUS Padfone a Mobile World Congress-en

A tajvani központú gyártó egy olyan telefont és táblát mutat be a Mobile Word Congress-en, amelyek igazi szimbiózisban élnek.



A hivatalos bejelentés után, amiről mi is beszámoltunk májusban, most vált kézzelfoghatóvá az a készülék, ami forradalmasíthatja azt hogyan használjuk mobil eszközeinket. Az ötlet lényege a sok esetben nehézkes szinkronizáció és a telefonok képernyőjének kis mérete adta a az ASUS-nak. Így született meg a tabletben elhelyezhető telefon.
Úgy tűnik, a gyártó, amelyik elhozta nekünk az ugyancsak kiváló idea által vezérelt Transformer-t, ismét nagyot alkotott.




Amennyiben cikkünk elnyerte tetszésedet, oszd meg barátaiddal/ismerőseiddel is.

2 megjegyzés:

barna írta...

arra figyelhettek volna a videó készítői hogy az Androidos telefont beletéve a padba, ne egy Windows 7 felületet mutassanak.. FAIL :D

Unknown írta...

@barna Azon én is feküdtem, sajnos mire a cikk végére értem el is felejtettem, így nem tudtam figyelmeztetni a gyanútlan szemlélőt :)

Megjegyzés küldése