2011. máj. 31.

Letölthető oldalunkról a Plants vs. Zombies!


A hónapok óta várt Plants vs. Zombies végre megérkezett hivatalosan is, mely egyelőre csak az Amazon App Store-ból szerezhető be, azonban sokak örömére most innen is letölthető. A PopCap sikerjátékának Androidos változata, közel 75 MB-os mérettel rendelkezik, tehát ugyanennyi szabad helyet mindenképp biztosítani kell készülékeken, viszont a sikeres telepítés után az egész állomány átmozgatható az SD kártyára.
Jó szórakozást Mindenkinek! :)





13 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello, ez valami vírus?
nálam első indításra homokórát jelenített meg, aztán kifagyott. második indításra meg csak simán elfeketedett a képernyő, aztán semmi... leellenőrizte ezt valamelyikőtök, mielőtt felraktátok/kiraktátok a linkjét?

droidjunkie írta...

Leteszteltük 4 készüléken is, és mindegyiken ment, tehát a probléma nálad van... :)

Névtelen írta...

hmmmm... pár hetes samsung galaxy ace. mi lehet a wtf?

droidground írta...

Helyezd át az SD kártyára, volt olyan készülék, ahol csak úgy indult el.

Névtelen írta...

Sziasztok !

Nekem is befagy(fekete képernyő)HTC desire hd 2.3
SD kártyáról is :(

László írta...

Nekem se megy!Homokóra, fekete háttér és visszalép a menübe :S

Levente írta...

Nekem sem megy Ideos S7! :(

Névtelen írta...

Nálam kezdetben működött, majd hasonló problémák merültek fel mint amiket Bono is említett. (SGS+)

Névtelen írta...

Blade-en is ugyan ez a helyzet, homokóra és sötétség... milyen telókon teszteltétek???

Xmes írta...

Én letltöttem, de leakarja tölteni az sd-s tartozékot, amit delmásoltam a kártyára. Hova kell azokat a file-okat tenni, hogy ahelyett, hogy letöltögetni akarja, inkább elinduljon normálisan a játék?
Köszi!

Davee írta...

sony ericcson xperia x10 mini pro-m van, de nemtudom telepíteni a játékot. (120MB)-hely van a telefonon de mindíg ezt írja, szabadítson fel helyet a készüléken.
Aki tudna nekem segíteni annak előre is megköszönném.

Névtelen írta...

Nekem Sony Ericsson Live-om van hogy kell erre felrani?

Unknown írta...

nekem még megy LG GT590 OPTIMUS és be se fagyok nem let fekete a képernyo hanem rendesen menk es köszi droidjunkie hogy letöltethetem :)

Megjegyzés küldése