2011. ápr. 6.

SPB Mobile Shell 3D - Ettől majd kifolyik a szemed


Mióta megszereztem első androidos telefonomat, számtalan Launchert telepítettem s dobtam a kukába. Sajnos a mai napig se találtam olyat amely minden igényt kitudna elégíteni de az SPB Mobile Shell 3D biztos dobogós helyet zsebelhet be jelenleg. Van itt minden mi szem-szájnak ingere. 3D-s képernyő navigáció, animált widgetek, alkalmazások közvetlen elérése a homescreenről. Minderről az új SPB UI motor gondoskodik ami gond nélkül fut a legtöbb készüléken. A program 2.1-es Android rendszeren s azon felül képes elindulni illetve nemárt az OpenGL ES 2.0 grafikus kezelő támogatása sem. Amennyiben lenne rá igény egy részletes bemutatót is elkészítünk számotokra. Kérjük ezt a like-jaitokkal esetleg hozzászólásaitokkal jelezzétek felénk.





15 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.megaupload.com/?d=VHPOJ4CG

droidground írta...

Megy rendesen mindenkinek?

Névtelen írta...

Működik valakinek?

Névtelen írta...

Syxalagon egy! köszi...

Yoshi írta...

jöhetne a részletes teszt!Én örülnék neki

Névtelen írta...

Galaxy S-en: Nagyon szép, gördülékeny. Igazából csak látványba nyújt többet mint bármelyik téma. Nekem néha lefagyott. Utána pedig el is tűnt a home switcherből. Én személy szerint nem szeretem se ezt se a Launcher Pro-t és társait. Hülyén néz ki hogy 3D az egész és ha rányomok a névjegyekre akkor bejön az alap névjegyzék. Úgyhogy én maradok az alapnál. De tényleg látványos. Egy próbát megér. Tedd fel. Aztán ha nem tetszik akkor visszaállítod a régit. Ja, a másik fele meg hogy ha ezt a "simlis" verziót akkor kiirja hogy töltsd le az eredetit. Igazából ennyi.

Névtelen írta...

Nah!
Nekem is fagyogatott, egész nap teszteltem. Lassul, néha bealszik, eltűnik a launcherekből, sőt volt h a régi launcher töltött be helyette. Egyébként szép, designos, nekem tetszene, ha lehetne rendesen használni és az aksit se zabálná fél nap alatt 30%ot, az ADW-vel kihúzok 3-4 napot is. Nekem uninstall lett belőle. Magyar amúgy, és akinek jobb gépe van mint nekem, biztos tudja használni a hétköznapokban is. Köszi a cikket!
Lg GT540 806 Mhz-re húzva. 2.1 gyári rom.

viti írta...

zte bladen tökéletesen fut
Ha kéritek, és lehet, akkor leírom azt is, hogy mit kell csinálni, hogy a marketből ne keresse ki a licencét.

(különben ír, hogy vedd meg, és kikapcsol)

Névtelen írta...

Szeretném kérni ha leírnád,hogy lehet hogy ne kérje a licencet köszi egy Syxalag használó

Névtelen írta...

Na erre én is kíváncsi lennék, bár még a linket sem találom!

Névtelen írta...

nekem htc wildfirem van és nem tudom h hova kell berakni valaki tudna segíteni?

Névtelen írta...

Galaxy Ace-n mi a visszajelzés valaki lécci...!! megköszönném

Névtelen írta...

Samsung galaxy mini-n működik, nagyon tetszik bár egy hibája (de ez a telefon miatt van, hogy kicsit pixeles. Aki közelre nem lát jól teljesen annak nem ajánlom a MININ!!!

Névtelen írta...

Engem érdekelne ez a "licence" törés ha még van rá mód!
Nagyon +köszönném!!!

Névtelen írta...

már van hozzá törés, a gugli a barátotok! :)

mellesleg a program nevében nincs benne a "mobile" szó!

Megjegyzés küldése