2011. aug. 18.

UPDATE! DroidGround Nyereményjáték!

FRISSÍTVE!!!

Örömmel jelentjük be kedves olvasóinknak új nagyszabású akciónkat, melyben mindenki részvételére számítunk. A feladat egyszerű, amint elérjük az 1000 rajongót, hűséges követőink között egy Facebook-on kívül lebonyolított játék keretében kisorsolunk 10 darab Androidos kulcstartót különböző színösszeállításban. 

UPDATE:
Miután látjuk, hogy egyre többen gyűlünk össze ezen a kis helyen úgy gondoltuk, hogy új nyereménnyel bővítjük a repertoárt. Az új portéka nem más mint 1 DB Invisible Shield Védőfólia lesz, mely bármit kibír legyen az tűz víz betondörzsölés. A nyertes olyan fóliát kap majd, mely külön az ő telefonjára készült. Bővebb információ az Invisible Shield-ről itt. Képeket pedig lentebb találtok róla. 


10 megjegyzés:

igali írta...

De jó lenne megnyerni egy fekete, vagy kék (de akár zöld is lehet :P )Android figurát!
Sajnos még nagyon messze vagyunk az 1000 "lájkoláshoz", de remélhetőleg egyszer meglesz.

droidjunkie írta...

Csak rajtatok múlik! Osszátok meg az oldalt ezerrel és hamar meglesz...

HunHirion írta...

Megosztottam :-D

Dragon1993 írta...

Nekem kell egy ilyen , mennyibe kerül ?
(zteportal.com vagyok)

droidjunkie írta...

Oszd meg a posztot és hátha megnyered! ;)

Névtelen írta...

De az a baj hogy hiába gyüjtjük össze az 1000 ember akkor még nincs garantálva hogy a tiéd lesz lehet hogy épp a 999-edik et sorsolják ki:(( én lájkoltam minden esetre és én nagyon szeretném a zöldet még a haverjaimnak is szoltam de ők modják hogy "tuti nem mi nyerik akkor meg minek lájkolni?" ja és vaterán láttam 890FT-ért

Névtelen írta...

Jól jönne a figura,és a fólia is!!! :):):)

Troki R. írta...

én megosztom az oldalamon az oldalad, de akkor kérek egyet :D (kb napi 500 látogatóm van) és postaköltséget nem fizetek! :D

droidjunkie írta...

Nem úgy megy az.... :)

Névtelen írta...

jajmar, en is en is akarom, lol

Megjegyzés küldése